myGYM – Spor Salonu Üye Takip Yönetim Yazılımı

Neden MyGym Fiteness Üye Takip Yönetim yazılımı?

MyGym; Sanat Bilgi Teknolojilerinin uzman ekibi tarafından Türkiye’nin köklü Spor Merkezlerinin birebir deneyim ve ihtiyaçları doğrultusunda kapsamlı AR-GE çalışmaları sonucu hazırlanmış, sürekli geliştirilen spor ve yaşam merkezleri üye takip yönetim yazılımıdır.
MyGym ile spor merkezinizi çok daha kolay, detaylı ve güvenli bir şekilde yönetebileceksiniz.

Üyeleriniz giriş-çıkış kontrolünden kullanım istatistiklerine, sınırsız üyelik çeşidi satışından ödeme takibine, Personel Trainer (Kişiye Özel Eğitmen) planlamasından grup egzersiz organizasyonlarına kadar bir çok detayı sistem üzerinden düzenleyebilir ve takip edebilirsiniz.
Kolay kullanımı ile tek kulüp veya zincir kulüp yönetimini tek çatı altında yönetimini sağlaya bilirsiniz.
MyGym küçük, orta ve büyük ölçekli kulüpler için Türkiye’nin en çok tercih edilen yazılımıdır.

1. Üye Takip yönetimi
*Üyelerin tüm aktiviteleri detaylı bir şekilde analiz edilebilir. *Üyelerle zamanında ve doğru bir şekilde iletişim kurularak, üye sadakati maksimum seviyede tutulur. *Üyelik tanımları, üyelik dahilinde kullanılacak mekanlar, zaman kısıtlamaları, fiyat bilgileri ile beraber detaylı bir şekilde oluşturulabilir. *Üyelik sözleşmelerinde aile üyelikleri takip edilebilir, aile üyeliğinde her bir fert için ayrı giriş-çıkış kontrolü yaptırılabilir. *Üyelik durum değişimleri (Donduruldu, Duraklatıldı,vb.) yapılabilir, oluşan durum değişiklikleri izlenebilir. *Üyelere ek süreler tanımlanabilir. *Günlük üye giriş-çıkışları, turnikeden alınan bilgiler doğrultusunda izlenebileceği gibi manuel olarak da takip edilebilir. *Üyeliklere özel indirim şablonları tanımlanabilir. *Tesis doluluk oranları analiz edilebilir. *Üye programları girilebilir. *Üyelerle ilgili yapılan (tanita, kaliper,Mezura vb.)ölçümler MyGym programında takip edilebilir.

2. Personel Yönetimi
*Personelin maaş, prim, maaş + primlerinin otomatik olarak hesaplandığı, vediğer bilgilerinin girildiği bölümdür.
*Personelin çalışma takvimleri tanımlanabilir.
*Prim sistemi standart, personele özel, hizmete veya hizmet guruplarına özel olarak esnek bir şekilde tanımlanabilir.
*Personelin hak edişleri kendi carisinde anlık olarak görüntülenebilir.
*Personele hak edişler kendi carisinden yapılabilir.
*Personelin hizmet, üyelik, ürün satışları, bu satışlarda elde edilen cirolar ve pirim hak edişleri
anlık görülebilir.
*Personel izinleri yönetilebilir.

3. Kullanıcı Yetkilendirme Yönetimi
*MyGym Programını kullanan kullanıcılara kullanıcı şifresi verilerek kullanıcıların program üzerindeki sorumlulukları yetkilendirilir.
*MyGym Programına verilen kullanıcı şifreleri ile kullanıcıların programı daha sağlık bir şekilde kullanır.

4. Müşteri Yönetimi
*Üyelerin kayıtlarına programdan hızlı bir şekilde ulaşılabilir; müşterilere ait özel gün, sağlık, cari bilgileri takip edilebilir; geçmişe dönük hizmet bilgileri izlenebilir ve özel indirim oranları belirlenerek her müşterinin kendini özel hissetmesi sağlanabilir.

5. Satış Yönetimi
*Üyeliğin, hizmetin veya ürünün satışı sırasında müşteri bekletilmeden hızlı bir şekilde satışı yapılıp ödeme planı yapılabilir. *Üye ekstra hizmet veya ürün satışları için yeni fiş açmak yerine aynı fişe anında ekleme yapılarak satış fişi oluşturulabilir. *Dersler, paket dersler ve ürün satışları hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirilebilir. *Derslerin ve paket derslerin takibi yapılabilir; paket ve adetli ders satışlarında paketteki ve adetli derslerin ne kadarının tamamlanıldığı ne kadarının kaldığı kolaylıkla takip edilebilir.
*İndirimler, taksitler, kredi kartı, nakit kullanımı takip edilebilir. *Detaylı gün sonu raporu alınabilir. *Yıl, ay, gün bazında satış raporlamaları yapılabilir.

6. Malzeme ve Satın alma yönetimi
*Ürün giriş ve çıkışı kontrol edilebilir.
*Ürünlerin envanterler çıkarılabilir.
*Programa istenildiği kadar depo tanımlanabilir.
*Depolar arası transfer işlemleri yapılabilir.
*Stok sayım işlemleri, barkod terminalle hızlı ve hatasız bir şekilde yapılabilir.
*Tanımlanan kriterlere göre malzeme ihtiyaçları belirlenebilir.
*Satın alma talepleri oluşturulabilir.
*Satın alma siparişleri takip edilebilir.
*Mekana çıkılan kabin ürünlerinin servis bazında kullanımı izlenebilir.
*Müşterilere verilen eşantiyon ürünler takip edilebilir.
*Ürünlerle ilgili barkod takip yapılabilir.

7. Finans Yönetimi
*Kasa, banka, çek-senet, cari hesap ve fatura işlemleri pratik bir şekilde takip edilebilir.
*Ürün, hizmet ve müşteri bazında detaylı gelir analizleri yapılabilir.
*Müşterilerle ilgili ödeme planları oluşturulabilir.
*Kredi kartı hesapları ile geri dönüş zaman ve miktarları pratik bir şekilde takip edilebilir.
*Hizmet ve ürün satışları ile ilgili faturalama yapılabilir.

8. Cafe Bar Yönetimi
*İşletme içerisinde Müşterilere satılan yiyecek ve içeceklerin Müşteri hesabına işlenerek ve ya ödemelerinin nakit, kredi katı ile tahsilatı yapılabilir.

9. Potansiyel Müşteri Yönetimi
* Satış personelinin; üye olabilecek müşterilerin bilgilerini, randevu ve telefon randevularının, müşteri ile ilgili görüşme bilgilerinin tutulduğu bölümdür.

10. Geçiş Kontrol Yönetimi
*Üye ve personeller için geçiş şablonları oluşturularak, istenildiği kadar noktada giriş-çıkış kontrolü sağlanabilir. Bu sayede, üye tesis kullanım analizleri yapılabilir; personelin de aynı sistemi kullanması sağlanarak, personel devamlılığı kontrol edilebilir. *Geçiş kontrol yazılımı, kart okuyucular ve biyometrik(Parmak izi, iris, yüz okuma) vb. okuyucular ile online çalışabilir.

11. Mesaj (Sms) Yönetimi
*MyGym programı ile üyelere sms konusu ile ilgili şablonlar hazırlanarak(Doğum, Evlilik, dini ve resmi bayramlar,Özel günler, duyurular, randevu, Özel bilgiler vb) veya kişilere özel (Bay,Bayan,Meslek Grupları vb.) sms ler gönderilebilir.

12. Müşteri Egzersiz Takip Yönetimi
*Üyeye ders tanımlanarak üyenin egzersizleri takip edilebilir. * Üyenin ölcümleri(Mezura, Tanita, Performans, kaliper) takip edilebilir

13. Lcd İnfo Modülü
*İşletme içerisindeki LCD ekranların yayın akışı ayrı ayrı programlanarak, yayın akışında belirtilen içeriklerin belirtilen sıra ve sürede gösterimi sağlanılarak info ve reklam verilebilir.
*Paket Programlar, kampanyalar, duyurular, haberler, videolar, reklamlar v.s. yayın içeriğini oluşturulabilir.

14. Dokunmatik Kiosk Modülü
*İşletme içerisine konulan dokunmatik kiosk üzerinden (Video, foto, text) info ve reklam verebilir, Üyeler kendilerine özel hocaları tarafından tanımlanan dersleri kiosk üzerinden (Video, foto, text) takip ederek uygulama yapabilirler.

15. AktifRaporlamaTeknolojisi

*İşletmeye özel raporlar hızlı ve kolay bir şekilde hazırlanabilir.
*Tüm raporlar dinamik bir yapıda olup, sütunlara göre sıralama, filtreleme, gruplama yapılabilir. *Raporlar, kullanıcılara göre değişik formatlarda kaydedilebilir.

16. Anımsatıcı Modülü
Üyelerle ilgili çeşitli bilgilerin belirli zaman dilimlerinde (doğum günü, üyelik bitim tarihleri, üyelerin üyelik aidatlarının ödenip ödenmediği vb. bilgilerin) hatırlatılmış olduğu modüldür.

17. Çoklu Kulüp Yönetimi
*İşletmenin birden fazla titness işletmelerini Tek Çatı altında toplayıp yönetmesini sağlayan modül dür.
* Anlık durum tespiti yaparak alınan rapor bilgisi doğrultusunda yöneticilerin sağlıklı bir karar vermesine yardımcı olur.