mySpa – Spa Rezervasyon ve Yönetim Yazılımı

mySpa –  Spa Rezervasyon ve Yönetim Yazılımı

MySpa , Spa, Wellness ve Güzellik merkezleri için Sanat Bilgi Teknolojilerinin uzman ekibi tarafından geliştirilmiş Spa Wellness ve Güzellik Merkezi Rezervasyon Takip Yönetim yazılımıdır.
MySpa Yazılımı ile müşteri randevularınızı hızlı ve sağlıklı bir şekilde alır, gelir ve giderlerinizi, stoklarınızın kontrolünü sağlıklı bir şeklide denetim altına alabilir, işletmenizi profesyonel bir şekilde yönetmenizde yardımcı olur.
MySpa yazılımı tek işletme veya zincir işletmelerinizin yönetimini tek bir sistemde toplayabilme özelliğine sahiptir.
MySpa küçük, orta ve büyük ölçekli işletme için Türkiye’nin en çok tercih edilen yazılımıdır.

1.Rezervasyon Yönetimi
*Müşteriye verilecek hizmetin rezervasyonu sürükle bırak yöntemiyle hızlı bir şekilde müşterinin istemiş olduğu gün ve saate müşteri bekletilmeden verilebilir. * Ekstra hizmet rezervasyonları için yeni rezervasyon kartı açmadan aynı rezervasyon kartına müşterinin istemiş olduğu gün ve saate hızlı bir şekilde rezervasyon yapılabilir. *Hizmet ve paket hizmetler hızlı bir şekilde günlere saatlere hizmeti satan personele ve hizmeti yapacak olan personellere ataması yapılabilir. *Rezervasyon takvimimde personellerin, saatlik, günlük, haftalık iş takibi yapılabilir. *Detaylı gün sonu rezervasyon raporları alınabilir.

2.Kullanıcı Yetkilendirme Yönetimi
*MySpa Programını kullanan kullanıcılara Kullanıcı şifresi verilerek kullanıcıların program üzerindeki sorumlulukları yetkilendirilir. *MySpa Programına verilen kullanıcı şifreleri ile kullanıcıların programı daha sağlık bir şekilde kullanır.

3.Cafe Bar Yönetimi
*İşletme içerisinde Müşterilere satılan yiyecek ve içeceklerin Müşteri hesabına işlenerek ve ya ödemelerinin nakit, kredi katı ile tahsilatının yapıldığı bölümdür.

4.Ürün Satış yönetimi
*İşletme içerisinde Müşterilere satılan ürünlerin müşteri hesabına işlenerek ve ya ödemelerinin nakit, kredi katı ile tahsilatının yapıldığı bölümdür.

5.Personel Yönetimi
*Personelin maaş ve primlerinin otomatik olarak hesaplandığı bölümdür.
*Personelin çalışma takvimleri tanımlanabilir.
*Prim sistemi standart, personele özel, hizmete veya hizmet guruplarına özel olarak esnek bir şekilde tanımlanabilir.
*Personelin hak edişleri (prim, maaş, prim+ maaş) kendi carisinde anlık olarak görüntülenebilir.
*Personele hak edişler (prim, maaş, prim+ maaş) kendi carisinden yapılabilir.
*Personelin performansları anlık görülebilir.
*Personel izinleri yönetilebilir.

6.Satış Yönetimi
*Hizmetin veya ürünün satışı sırasında müşteri bekletilmeden tek tuşla hızlı bir şekilde ödeme butonunda istenilen para biriminde ödeme alınabilir. *Ekstra Hizmet veya ürün satışları için yeni fiş açmak yerine aynı fişe anında ekleme yapılarak satış fişi oluşturulabilir. *Hizmet, paket hizmet ve ürün satışları hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirilebilir. *Hizmet ve Paket Hizmet takibi yapılabilir; Paket ve adetli hizmet satışlarında paketteki ve adetli hizmetinin ne kadarının tamamlandığı, kalan hizmetleri ve Paket hizmetlerini kolaylıkla takip edilebilir.
*İndirimler, voucher, comp, adisyon, visa ve nakit kullanımı takip edilebilir. *Detaylı gün sonu raporu alınabilir. *Yıl, ay, gün bazında satış raporlamaları yapılabilir.

7.Satın Alma yönetimi
*Ürün giriş ve çıkışı kontrol edilebilir.
*Ürünlerin Envanterler çıkarılabilir.
*Programa İstenildiği kadar depo tanımlanabilir.
*Depolar arası transfer işlemleri yapılabilir.
*Stok sayım işlemleri, barkod terminalle hızlı ve hatasız bir şekilde yapılabilir.
*Tanımlanan kriterlere göre malzeme ihtiyaçları belirlenebilir.
*Satın alma talepleri oluşturulabilir.
*Satın alma siparişleri takip edilebilir.
*Mekana çıkılan kabin ürünlerinin servis bazında kullanımı izlenebilir.
*Müşterilere verilen eşantiyon ürünler takip edilebilir.
*Ürünlerle ilgili barkod takibi yapılabilir.

8.Finans yönetimi
*Kasa, banka, çek-senet, cari hesap ve fatura işlemleri pratik bir şekilde takip edilebilir.
*Ürün, hizmet ve müşteri bazında detaylı gelir analizleri yapılabilir.
*Müşterilerle ilgili ödeme planları oluşturulabilir.
*Kredi kartı hesapları ile geri dönüş zaman ve miktarları pratik bir şekilde takip edilebilir.
*Hizmet ve ürün satışları ile ilgili faturalama yapılabilir.

9.Diğer Programlara entegrasyon
*Elektra , AsyaSoft, Odeon, Ailos, Athena ve Sedna otel yazılımları ile online çift yönlü entegrasyon yapılabilmektedir.
* Tila, Logo, Muhasebe yazılımı ile entegrasyon yapılabilmektedir.

10.Aktif Raporlama Teknolojisi
* işletmeye özel raporlar hızlı ve kolay bir şekilde hazırlanabilir.
* Tüm raporlar dinamik bir yapıda olup, sütunlara göre sıralama, filtreleme, gruplama yapılabilir.
* Raporlar, kullanıcılara göre değişik formatlarda kaydedilebilir.

11.Lcd İnfo Modülü
*İşletme içerisindeki LCD ekranların yayın akışı ayrı ayrı programlanarak, yayın akışında belirtilen içeriklerin belirtilen sıra ve sürede gösterimi yapılarak Spa info su verilebilir.
*Paket Programlar, duyurular, haberler, videolar, reklamlar v.s. yayın içeriğini oluşturulabilir.

12.MySpa Mobil
*IOS ve Android mobile işletim sistemli tablet ve telefonlar üzerinde çalışan ara yüzlerle müşterilerinize (Video, foto, text) info verebilir, anlık rezervasyon oluşturulabilir.

13.Mail Modülü
*MySpa Rezervasyon programında, silinen hizmet, ürün ve ödeme işlemlerini yetkili kişiye anlık olarak mail gönderir.

14.Dokunmatik Kiosk Modülü
*İşletme içerisine konulan dokunmatik kiosk üzerinden (Video, foto, text) info verebilir, anlık rezervasyon oluşturulabilir.

15.Aktif raporlama Teknolojisi
*İşletmeye özel raporlar hızlı ve kolay bir şekilde hazırlanabilir.
*Tüm raporlar dinamik bir yapıda olup, sütunlara göre sıralama, filtreleme, gruplama yapılabilir.
*Raporlar, kullanıcılara göre değişik formatlarda kaydedilebilir.

16.Çoklu Şube Modülü
*İşletmenin birden fazla Spa işletmelerini Tek Çatı altında toplayıp yönetmesini sağlayan modül dür.
* Anlık durum tespiti yaparak alınan rapor bilgisi doğrultusunda yöneticilerin sağlıklı bir karar vermesine yardımcı olur.