MySpa yazılımı, spa merkezleri için geliştirilmiş bir yönetim ve rezervasyon sistemidir, müşteri yönetimi, personel yönetimi, randevu yönetimi, stok yönetimi, ön muhasebe, raporlama, bilgilendirme, tahsilat, satış sistemi, kasa takibi ve tedarikçi takibi gibi özellikleri içerir; ayrıca, sağlık merkezleri, spor merkezleri, kulüpler ve dernekler gibi üyelikle çalışan tüm kurumlar için tasarlanmıştır. MySpa, Spa, Wellness ve Güzellik merkezleri için Sanat Bilgi Teknolojilerinin uzman ekibi tarafından geliştirilmiş Spa Wellness ve Güzellik Merkezi Rezervasyon Takip Yönetim yazılımıdır; bu yazılım, müşteri randevularınızı hızlı ve sağlıklı bir şekilde alır, gelir ve giderlerinizi, stoklarınızın kontrolünü sağlıklı bir şekilde denetim altına alabilir, işletmenizi profesyonel bir şekilde yönetmenizde yardımcı olur ve tek işletme veya zincir işletmelerinizin yönetimini tek bir sistemde toplayabilme özelliğine sahiptir; ayrıca, MySpa küçük, orta ve büyük ölçekli işletme için Türkiye’nin en çok tercih edilen yazılımıdır.
MySpa Nasıl Çalışır ?
Rezervasyon Yönetimi
*Müşteriye verilecek hizmetin rezervasyonu sürükle bırak yöntemiyle hızlı bir şekilde müşterinin
istemiş olduğu gün ve saate müşteri bekletilmeden verilebilir.
* Ekstra hizmet rezervasyonları için yeni rezervasyon kartı açmadan aynı rezervasyon kartına
müşterinin istemiş olduğu gün ve saate hızlı bir şekilde rezervasyon yapılabilir.
*Hizmet ve paket hizmetler hızlı bir şekilde günlere saatlere hizmeti satan personele ve hizmeti
yapacak olan personellere ataması yapılabilir.
*Rezervasyon takvimimde personellerin, saatlik, günlük, haftalık iş takibi yapılabilir.
*Detaylı gün sonu rezervasyon raporları alınabilir.
Personel Yönetimi
*Personelin maaş ve primlerinin otomatik olarak hesaplandığı bölümdür.
*Personelin çalışma takvimleri tanımlanabilir.
*Prim sistemi standart, personele özel, hizmete veya hizmet guruplarına özel olarak esnek bir
şekilde tanımlanabilir.
*Personelin hak edişleri (prim, maaş, prim+ maaş) kendi carisinde anlık olarak görüntülenebilir.
*Personele hak edişler (prim, maaş, prim+ maaş) kendi carisinden yapılabilir.
*Personelin performansları anlık görülebilir.
*Personel izinleri yönetilebilir.
Satış Yönetimi
*Hizmetin veya ürünün satışı sırasında müşteri bekletilmeden tek tuşla hızlı bir şekilde ödeme
butonunda istenilen para biriminde ödeme alınabilir.
*Ekstra Hizmet veya ürün satışları için yeni fiş açmak yerine aynı fişe anında ekleme yapılarak satış
fişi oluşturulabilir.
*Hizmet, paket hizmet ve ürün satışları hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirilebilir.
*Hizmet ve Paket Hizmet takibi yapılabilir; Paket ve adetli hizmet satışlarında paketteki ve adetli
hizmetinin ne kadarının tamamlandığı, kalan hizmetleri ve Paket hizmetlerini kolaylıkla takip
edilebilir.
*İndirimler, voucher, comp, adisyon, visa ve nakit kullanımı takip edilebilir.
*Detaylı gün sonu raporu alınabilir.
*Yıl, ay, gün bazında satış raporlamaları yapılabilir
Finans yönetimi
*Kasa, banka, çek-senet, cari hesap ve fatura işlemleri pratik bir şekilde takip edilebilir.
*Ürün, hizmet ve müşteri bazında detaylı gelir analizleri yapılabilir.
*Müşterilerle ilgili ödeme planları oluşturulabilir.
*Kredi kartı hesapları ile geri dönüş zaman ve miktarları pratik bir şekilde takip edilebilir.
*Hizmet ve ürün satışları ile ilgili faturalama yapılabilir.
MySpa Mobil
*IOS ve Android mobile işletim sistemli tablet ve telefonlar üzerinde çalışan ara yüzlerle
müşterilerinize (Video, foto, text) info verebilir, anlık rezervasyon oluşturulabilir