MyGYM

          MyGym; Sanat Bilgi Teknolojilerinin uzman ekibi tarafından Türkiye’nin köklü Spor Merkezlerinin birebir deneyim ve ihtiyaçları doğrultusunda kapsamlı AR-GE çalışmaları sonucu hazırlanmış, sürekli geliştirilen spor ve yaşam merkezleri üye takip yönetim yazılımıdır. MyGym ile spor merkezinizi çok daha kolay, detaylı ve güvenli bir şekilde yönetebileceksiniz. Üyeleriniz giriş-çıkış kontrolünden kullanım istatistiklerine, sınırsız üyelik çeşidi satışından ödeme takibine, Personel Trainer (Kişiye Özel Eğitmen) planlamasından grup egzersiz organizasyonlarına kadar bir çok detayı sistem üzerinden düzenleyebilir ve takip edebilirsiniz. Kolay kullanımı ile tek kulüp veya zincir kulüp yönetimini tek çatı altında yönetimini sağlaya bilirsiniz. MyGym küçük, orta ve büyük ölçekli kulüpler için Türkiye’nin en çok tercih edilen yazılımıdır.

MyGym Nasıl Çalışır ?

*Üyelerin tüm aktiviteleri detaylı bir şekilde analiz edilebilir.
*Üyelerle zamanında ve doğru bir şekilde iletişim kurularak, üye sadakati maksimum seviyede
tutulur.
*Üyelik tanımları, üyelik dahilinde kullanılacak mekanlar, zaman kısıtlamaları, fiyat bilgileri ile
beraber detaylı bir şekilde oluşturulabilir.
*Üyelik sözleşmelerinde aile üyelikleri takip edilebilir, aile üyeliğinde her bir fert için ayrı giriş-çıkış
kontrolü yaptırılabilir.
*Üyelik durum değişimleri (Donduruldu, Duraklatıldı,vb.) yapılabilir, oluşan durum değişiklikleri
izlenebilir.
*Üyelere ek süreler tanımlanabilir.
*Günlük üye giriş-çıkışları, turnikeden alınan bilgiler doğrultusunda izlenebileceği gibi manuel
olarak da takip edilebilir.
*Üyeliklere özel indirim şablonları tanımlanabilir.
*Tesis doluluk oranları analiz edilebilir.
*Üye programları girilebilir.
*Üyelerle ilgili yapılan (tanita, kaliper,Mezura vb.)ölçümler MyGym programında takip edilebilir.

*Personelin maaş, prim, maaş + primlerinin otomatik olarak hesaplandığı, vediğer bilgilerinin
girildiği bölümdür.
*Personelin çalışma takvimleri tanımlanabilir.
*Prim sistemi standart, personele özel, hizmete veya hizmet guruplarına özel olarak esnek bir
şekilde tanımlanabilir.
*Personelin hak edişleri kendi carisinde anlık olarak görüntülenebilir.
*Personele hak edişler kendi carisinden yapılabilir.
*Personelin hizmet, üyelik, ürün satışları, bu satışlarda elde edilen cirolar ve pirim hak edişleri
anlık görülebilir.
*Personel izinleri yönetilebilir.

 

*Üyeliğin, hizmetin veya ürünün satışı sırasında müşteri bekletilmeden hızlı bir şekilde satışı yapılıp
ödeme planı yapılabilir.
*Üye ekstra hizmet veya ürün satışları için yeni fiş açmak yerine aynı fişe anında ekleme yapılarak
satış fişi oluşturulabilir.
*Dersler, paket dersler ve ürün satışları hızlı ve pratik bir şekilde gerçekleştirilebilir.
*Derslerin ve paket derslerin takibi yapılabilir; paket ve adetli ders satışlarında paketteki ve adetli
derslerin ne kadarının tamamlanıldığı ne kadarının kaldığı kolaylıkla takip edilebilir.
*İndirimler, taksitler, kredi kartı, nakit kullanımı takip edilebilir.
*Detaylı gün sonu raporu alınabilir.
*Yıl, ay, gün bazında satış raporlamaları yapılabilir.

 

*Ürün giriş ve çıkışı kontrol edilebilir.
*Ürünlerin envanterler çıkarılabilir.
*Programa istenildiği kadar depo tanımlanabilir.
*Depolar arası transfer işlemleri yapılabilir.
*Stok sayım işlemleri, barkod terminalle hızlı ve hatasız bir şekilde yapılabilir.
*Tanımlanan kriterlere göre malzeme ihtiyaçları belirlenebilir.
*Satın alma talepleri oluşturulabilir.
*Satın alma siparişleri takip edilebilir.
*Mekana çıkılan kabin ürünlerinin servis bazında kullanımı izlenebilir.
*Müşterilere verilen eşantiyon ürünler takip edilebilir.
*Ürünlerle ilgili barkod takip yapılabilir.

 

*Üye ve personeller için geçiş şablonları oluşturularak, istenildiği kadar noktada giriş-çıkış kontrolü
sağlanabilir. Bu sayede, üye tesis kullanım analizleri yapılabilir; personelin de aynı sistemi
kullanması sağlanarak, personel devamlılığı kontrol edilebilir.
*Geçiş kontrol yazılımı, kart okuyucular ve biyometrik(Parmak izi, iris, yüz okuma) vb. okuyucular
ile online çalışabilir.